Thursday, November 18, 2010

SOMETHING GREAT (:

SEKOLAH DAH HAABISSSS !! :DDD
zlongcoolz Pictures, Images and Photos
comel en? :PP
haha
lembap betul. dh dua hari cuti baru nk bgtau skola dh habis. haihh
tp takpelah, sbb mmg aku takde intention sgt pun nk update blog kblkgn nih. huahaha

so sbnrnya kat sini nk cter skola dh habis haritu, isnin lah maksud aku. haha
lpas habis skolah tuh trus rmai rmai gerak g plaza. tp aku gerak awal sket dgn nazmi, mainlah PES
las las aku menang gak, menang sekali kalah tiga kali haha. biasalah tu, juara kan, mana boleh kalah
pastu pi main boling. main punya main aku kalah gak, dammit. tak, sbnrnya bukan aoa, haritu ksian kat dorg.
asal aku men, dorg mesti klah. jd aku pun kalah la skali skala

huahaha keji gila
pastuh ptg tuh hujan. punyalah bosan. ibu ayah sume g penang amek ain.
aku tak ikut sbb igt nk men bola. las las hujan. cehh, takpe takpe, hujan rahmat
pastu mlm tu perut aku ttibe mcm ada mp3 player pulak
haha. aku pun tatau apa kene dgn aku time tuh. bdn aku ttibe gerak sendiri, cehh :P
aku trus pinjam kete ibu Kia Optima dan trus merempit pegi mcd dua. haha
balik tuh ttibe teringt psl aminul rasyid. haihh nsib baik aku slmt tak kene pape
klau tak tk smpat taubat lah aku. dosa dhlah kemain bbyk kan, huahahah :D
pape pun, mlm tuh aku terpaksa mkn Spicy Chicken McDeluxe je sbb Black Paper punya dh habis T_T
asal la skjp sgat, tak sempat aku nk merasa. sedih weh sediiiiihh !!

Nom? Pictures, Images and Photos

bukan yang nih ye, aku mkn y kecik punya je. hehh lapa lapa

No comments:

Post a Comment