Thursday, November 11, 2010

Last Days of Probs

isk isk skola dh nk habis lah pula. haih bila masa lah pulak aku syg sgt nk g skolah ni? harini pun ponteng skolah. huahahaha

Yeahh 2 more days to go!
huahaha teruk betui. ni baru kau zakwan
besok jumaat isnin mggu dpan. tp tatau la aku dtg mana satu en. sbb slalunya aku nilah yang palingtakrajin nak g skolah. hehh tp sbnarnya harini aku nk juga prgi skolah, tp ngantuk sngat padah tgok bola, Manchester United againts Manchester City  haha last last seri takde gol. bazir betul

Javier Hernandez Pictures, Images and Photos
Gareth Barry Pictures, Images and Photos

Harini tak pegi skolah. maknanya aku dh terlepas satu hari drpd 3 last days.
Juga aku dlm mslh skang. huaaaaaah! duit silat RM28 rengget tak bayar lg. mak aih habislah aku besok. ingat taknak dtg je jamuan tuh besok tp lupa lak ada penyampaian bengkung. mana boleh miss beb! aduih mcmne nih mcmne nih. takpelah, buat muka tak berslh jela besok baya klau sempat. dhla besok prog penuh. nasib kaulah zakwan :PP
buku pinjam pun aku rse aku ada lah. dua kot, sivik dgan B Arab Tinggi. habislah, bilaaa lah nk pulangkan nih. tahun dpan boleh ?:D

No comments:

Post a Comment