Wednesday, November 10, 2010

syahdu syahdu :')

oke, harini agak bebunga sket
cter dia cmnih, ptg td, aku usshhhha lah ternet mcam biase en.
tgah bosan bosan ber-facebook dan ber-internet, teringat lah kat satu perihal ni.
saaod punya msg smlm, kot. dia ckp suh dgar lgu nih, sbb mmg suai dan pdan dgan keadaan aku en katanya.
jd aku pun try lah dgar. jap eh, korg dgan lah nih :- Di Saat Aku Mencintaimu

haha style en? aww :D
haha puas aku cari tajuk lagu nih, akhenya dpt jugak. mekaseh mekaseh
haish teringat teringat T_T

hahahahahahahaaaaaaa :))
slain drpd itu, aku rse aku ada psychic la korg weh. haih
boleh pulak tgahari td kena panggil dgan teacher untuk buat oral. haih malang malang -___-
oleh itu, aku pun cuba la sedaya upaya mintak simpati teacher bg mase sikit en, biasalah buat muka je. yela, dah bila teacher panggil baru nk buat teks en, mana tak kelam mana tak kabut. tp bila teacher dah shout 'zakwan! you should be ready by now!' [takdelah jerit sangat pun sbenarnya. ni agak mcm hiperbola sket jeh] aku pun entah tatau nk buat apa, tawakkal jela. - pdan muka, spe suh tak sdiakan teks awal awal. teacher dh kasi sminggu lg buat tatau. dhla nme kau tuh fest. zakwan zakwan, haih -.- haha so nk djdkan cita, aku pun bantai lah dgan teks yang dbuat utk hanya 5 MIN. 5 min je beb! mana cukup. hahaha mse tgah buat tuh, aku pun apalagi, jam la kpala otak nk igt apa yang aku tulis. haish haish teruk betui.
haha last last dgan belas kasihan teacher dan rahmat ALLAH tuhanku yang Maha Esa, dapatlah 21/30, Alhamdulillah :-) agak agak klau usaha mesti dpat double en? mungkin 42/30, siapa tau :D

oklah geng, besok ada jamuan la. jd aku rse smpai di sini shajalah cerpen kita mlm nih.

EH JAPP !! nk tgok tak hadiah aku beli utk jamuan esok? jap eh nk balut jap
..........
haha ini diaaaaa :-

huahahaha style en ((:

oklah amigos, nak save energy utk jamuan besok la. chiaooo dulu eh
eh sblum tdur nnt jgan lupa amik wudhu, solat, bce doa (: ok buyee ~

No comments:

Post a Comment