Monday, November 8, 2010

League of Exes :D huahaha

its monday early morning or sunday midnight or whatsoever and ive just finished watching this fucking cool funny stuff, SCOTT PILGRIM VS THE WORLD huahaha sumpah gempak stylo siot cter nih, betui, tak tipu. zakwan mana tipu, tak ilok la tipu tipu nih. nk tau best tak, usha trailer dia nih :-

7evilposters Pictures, Images and Photos
http://www.youtube.com/watch?v=xgOLmjhxVVU
ATTENTION: jgan click dkat gmba tuh, copy paste link youtube nih kat browser korg. aku tak cukup power lagilah. huahaha

tp sbenarnyalah kan, apa yang paling penting terpenting skali ialah, awek baru dia tuh, Ramona Flowers, lawoo jugak serta stylo dan mngancemm. huahaha jgan piki lain eh, aku baik lg nih (:


ok mmndgkan aku terpndg jam y dh mnunjukkan pkul 1:20 ketika dan saat ini, aku telah merasa seronok. mungkin bukan aku sorg akan merasa seronok apabila merasakannya bahkan mungkin seluruh remaja termasuklah scott pilgrim mse kecik dolu dolu akan gumbirrrrraaaaaaa sekali hinggakan ingin sahaja mencium stoking yang belum basuh sejak dua minggu lepas en en en. berita tersebut ialaaaaaaaaaaahh, teng teng teng :

TOMORROW'S ANOTHER SCHOOL DAY OFF WITHOUT PERMISSION AND IT SEEMS LIKE FREEDOM, HELL YEAH!
freedom peace love Pictures, Images and Photos

tp jgan nk freedom sgtlah, kau tggu jela dan lihat mcmne hidup kau pada besok hari, huahahaha


ok aku rse aku sepatutnya tdoq skang klau esok tknak kena marah dgan ibu sbb bgun lmbt wlaupun dh terbiase pun -ish ish ish tak mithali lgsung la kau ni zakwan -.- 
yelayela nk mithali tu byk dugaannya, tgah mencuba lanih. berikan tunjuk ajar ya, mintak diri dulu sume! [ceh mcm rmai sgat je yg bace jadah nih] remember me in your prayers (pinjam jp eh bro maher zain) assalamualaikum selamat sejahtera and Good Midnight and Morning (: 
 

No comments:

Post a Comment