Wednesday, November 24, 2010

Reunion (:

HYE ! (:
yo! ha ha harini aku dh pegi reunion dgn bdk bdk sks6 dolu. ini adalah butir butir tntg reunion tersebut :

 masa : 2.30 - forever
date : Tuesday, 23rd Nov 2010
venue : pdg dpn ppas dan ikut sukati anda
activity : menunggu, lepak

haha smpai je kat pdg ktorg kene tggu yang lain, awal sgt
pastu dorg ni pulak bukak cter igt nk hilgkan bosan
las las dorg byk cter psl KOREA dgn DOTA. WTF?! dudua aku tak layan -____-
tp malangnya harini banyak yg tk dpt dtg.
ada yang g melawat faris, kesian dia. smpai putus jari kena ragut. korg doakan la dia ya (:
dan ada juga yg takde transport punya psl. kesian jugak dorg, haih

last last pegila main boling. aku main, ummmm boleh tahanlah :"P mcm pro lah jugak
tgah syok main boling tuh, ada pulak dua mamat chinese dtg, katanya ada contest dua org seteam, jd ktorg pun masuklah bbrape kumpulan. dia suh list apa yang ktorg nak buat klau dpt 10 000. haihh mmg hancuss la. dhla bdk bdk ni rmai lyn korea zzzzzz -_____- aku blurr je. nasib nasib
last last dua bende je aku tulis : ipad dgn Yamaha drum set. woooohoooooooo :D
pastu ereene nmpk aku tulis yamaha drum set dia ckp dia dh ada, haih aku dh tak boleh kata apa dh
pastu ktorg tgkp gmba dgn chines duorg tu dan lpastu chinese tu pulak tgkpkan gmba ktorg
haha tp lupa la pulak nk tgkp gmba td sbb aku ada phone je, 
jd kena la tggu lyana msukkan

hahah
ksian lyana td, gara gara pompuan lmbt, hampir mengamuk bapanya
padahal pompuan y ada pun ereene dgn athirah je
sbb bpk dia igt semua laki je and muka ktorg tak boleh caya
aku rse mesti bpak dia tak nmpk muka aku la td. huahahahahaha
haha ni semua slh izzat. klau ye pun gay, takyahla jemput sume laki je -_____-
hahahahah lek zat aku menmen je

pastu petang tuh ktorg g makan kat bistro. haha makan lah sangat, teh ais dua baya pkai syiling lg mau cter -____-
haha pastu ktorg sume split. afiq g keje kat mcD ereene lak keje kat Secret. BAPAK JELES WE!
haha takpela, nsib badan
las last nazim, syakirin, dan izat tumpang aku
syakirin blnje Big Apple dan aku tak mkn lg. haha
kompem kene tibai nnt sbb aku ltak dlm peti ais je :D

haha dan dorg pun cadang lpasni nk buat lg sbb rmai tk dpt dtg, mayb Dec nnt
haha kata kat Sunway, kira gempak lah gak :D

haha oklah we, ngantuk, aku nk out
esok nk trun semban lg. byeeee (:

No comments:

Post a Comment