Sunday, November 14, 2010

bad friday -____-

JUMAAT 12 NOVEMBER 2010

huahaha. pd hari ini (semalam) aku dtg skolah. entah kenapa aku dtg tah. mungkin sbb mimpi kot. haih. dgan semangatnya aku dtg, awal pulak en. naik je kat kelas, tgok tgok semua dak laki takde. haih mslh mslh. time aku smgt la diorg takdak. time aku takdak smgt diorg ade pulak. haih
nsib baik lah harini (haritu) ada prog ceramah kat dewan. hilg lah sikit bosan aku kat kelas sbb bdk adrama ada prog usrah perdana kat msjid negeri.klau tak, mmg aku sorg la dak laki kat kelas. klau aku ni rjin bjln takpelah, boleh ziarah klas lain. tp mlgnya tidak. haihh
bila aku dtg smpai je kat dewan, trus dduk dgan budak klas sblh. lpstuh ada penyampaian hadiah untuk kedatangan penuh 100 peratus. mcm aku aku lah tu. tp aku tak dptlah, mayb cikgu silap tanda kot. hahahahaha ckgu pulak slh. haih teruk betul.
lpastu ust Kamal pun psg cita psl Sultan Al-Fateh smntara nk tggu penceramah. buku novel dia aku ada tp tk penah bce pun. hahah mungkin lpasni aku bce kot. sbb tgok cter dia mcm best je.
lpastu dlm pkul 9 penceramah pun dtg. nama dia bro Suhaimi kot klau tak silap lah. bila dia msuk je semua dok mengata. yelah, aku pun mngaku muka dia nmpk agak mmbosankan. oleh itu aku pun trus lah dgan sgera tunduk untuk mncari mood tdur.lps dh bpe minit aku takleh gak tdur, aku pun dgar jela. ruoanya dia ni ada style lah. otak pun mcm tertumoah dgan dakwat pen biru sikit je. haha bpak style punya penceramah. haha y paling style ayat dia mcmni, lbih kurg lah :
bro pncrmah : klau boleh anak mesti rmai. skil sendiri sendiri lahh
*budak buat muka plik
bro pncrmah : tak faham? NAK LUKIS?
hahaha mmg btol style la bro penceramah kita ni. otak sama je dgan bbudak nih. haih tak jd aku tdur

hahaaa
ptg tuh ada prog silat. nk amek bhan untuk mandi perlimau
yang dtg tuh ketua silat daerah petaling kot klau tak silap, Cikgu Selamat
smua org kene amik sbiji limau yg dlilit sintok. tak payahlah aku trgkan mcmne caranya untuk jd anak gayung nih. nak djadikan cter aku kene jd anak angkat. huahahaha mmg agak malang lah nasib aku harituh.

pastu mlm tuh pulak ada program pnyampaian bengkung utk y amik ujian skali buat dgan jamuan. haha cuak gila. pengerusi suh jerit kuat mse nk tunduk trima bengkung tuh. haha lglah gempak cmtuh. aku pun bila disebut nama terus brgegas ke dpn. aku main jerit jelah mse tuh. tang aku dh berlutut tuh pengetua ckp, 'tak makan ke?' cehh kutuk jeritan aku latuh. mmg aku tak mkn lg pun sbnrnya. lapar gila kot. nsib baik pengetua yang ckp time tuh. panas kot dgar. haih lpastu ada persembahan. tp yang paling style pentas budak 16 lah. tabik aku. nsib baiklah lpstuh jamuan. mse jamuan tuh ttibe aku ternmpk ssuatu. yg peliknya kenapa aku tatau tntg sesuatu tuh? aduhh mlepas betul
haa lpastu balik trus aku tdur. hahah penat betul

SABTU, 13 NOVEMBER 2010

besoknya pulak pegi rumah dekat 27. bukan ada paper pun. lepak lepak tgok budak ayah buat keje, ptg balik. yelah, sje nk belajar sikit. mggu dpan klau boleh nk keje dgan ayah. smbil cuti boleh buat duit. pastu boleh beli drum set. uyyyeaaaahhhuuuu!! haha ckp psl drum, haritu mse nk pegi kelas drum kat plaza. dh pegi tuh tggu smpai lbih waktu klas y spatutnya mula pkul empat. ckp ckp rupanya ada kesilapan teknikal. sian budak yang dtg nk ganti klas mse tuh. tp aku rse mcm kenallah budak tuh. mcm penah nmpk. tp di mana ya?

oklah geng, mouse pun rosak jd aku mls tulis bebanyak. babai geng!
p/s : dan dan .. mu seri je lwn aston villa. fuih. nsib baik tak kalah. dua kosong kot dah kena. ok bbye (:

No comments:

Post a Comment