Wednesday, December 29, 2010

Lepaaaak lahgih

haih rindu lah kau blog
klau boleh mls lah nk tgok
sorilah sbb menduakan kau sbb skrg aku suka tumblr lah pulak ♥ haha

20 dec mlm isnin, tlh aku main futsal dgn member yang mcm biasa lah
tam, amin dgn budak form 5 lain
haih seronok betul dorg dh habis spm
masing masing dh ada lesen pulak tu. jeles tak jeles la aku
hahaha
stat futsal pkul 10 lbih
aku main pergh, mcm star weh. hahaha puji diri (:
habis game pkul 12
hati nak menunggu teksi last last yg dapat taiksi
terpakselah jalan kaki smpai rumah amin dr paroi smpai snawang sanun tuh
pergh dia punya 2 km mcm tahiiii habis
nasib baik dpat telan teh ais tgah tgah jalan tu
haduih nila padah takde lesen dgn vehicle nih
ok esok tuh
ktorg gerak rumah aku, amin ammar hilmi dgn akulah mksudnya
gerak awal, dlm pkul 6 dh smpai
mlm tdur rumah aku, dekat 27 tuh ha
haiyaaa mlm tu nk djadikan cter, ktorg pun mandi lah dekat kolam ikan yg belum ada ikan lg tuh
hahahaha
pastu esoknya pulak ktorg habiskan duit
sbbnya prog y spatutnya menjadi tjuan asal tu telah dikensel
jd ktorg pun geraklah dlm tgh hari tu pegi boling. aku kalah HA HA
pastu pegi Wet World pulak haih mandi smpailaa tempat tuh ttup
haha mlm tuh ktorg gerak boling lg, aku klah lg. hadoiiyaiii. takpelah, sakit tgn nk buat mcmne :P














pastu ahad aku pegi lah BJ tgok final first leg MAS lwn INDON
plan habis nk jumpa amin dekat situ
last last line cm babi aku masuk lmbat
time carik amin siap jumpe syed lg
perghh
balik tu aku dh tggu dekat stengah jam barulah nmpk amin
jd ktorg pun baliklah sesama, amin tdur rumah aku
mlm tu ktorg igt ada game epl rupanya esok
last last bantai main Winning 2011 PS3 smpaaaaaaaaaila pkul 6 pg
esoknya amin pun balik ...







THE END HUAHAHAHA (:

No comments:

Post a Comment