Friday, December 17, 2010

Jalan-jalan Cuci Materr

huahaha hai blog, lama dh tak sentuh kau
haih rindu dah aku. ish ish


hai hihi
haritu aku ammar hilmi tam dgn amin yam, we'll sume gerak KLCC
amin pulak buat hal. dhla mak dia tatau dia gerak klcc, pstu dia kasi fon number aku kat mak dia
haih nasib nasib
tp takpe, wlaupun ktorg tpakse tggu dia, kita lepak
wargh bunyi mcm byk duit je, pdhl habis kering aku haritu
nasiib nasiib
huahaha mse tu nk tau ktorg buatpe?
ktorg tgok cter ni :
huahaha
cita dia style habis bro, lawak lawak :'D
haha haih awie awie
haritu je ktorg bantai boling 3 GAME, mane tak habis duit aku
hahah tp y malunya semua aku kalah la. ish ish diorg lah ni sumpah aku
tp y bestnya tam blnje aku byk haritu, huahahaha
pastu mse kat wyg ada awek duk dblh aku, ish ish
nsib baik dia tak lawa. huahahaha

huahaha
pastu mggu dpn lg satu aku klua pulak dgn Farahin, Amin Zahidi dgn member dia
so ktorg pegi sunway, dktlah sikit dgn s alam, home sweet home aku
aku pun pepg tu gerak dgn Frhn
sesmpai je ktorg beli lah tiket wayang, cter ni :


3D ya, hihi
cter dia stylo jugak bro
korg nk tau, tgok lah sendiri. huahahaha
ok pg tu lps beli tiket ikut frhn shoping, biaselah tu
lpstu tggu amin. 
bila amin smpai je dgn member dia aku tgok
ish ish tinggi betui budak ni. klah aku. huahaha
lpstu kotrg main ice skate
amin dgn member dia taknak tp aku pakse dia hahaha
so bila dh terpakse dan terbayar, semua pun mainlah
aku dh lama tak main, so mmg kekoklah
tp y ksiannya amin dgn member dia, ish ish dok tegolek je amin
huahahaha nsib baik aku tak tgkp gmbar
klau tak, ksian dia. kompem korg gelakkan lah. haha sori min

huahaha oklah cukuplah
aku mlsla nk cter pepnjg sbenarnya, sorilah ya (:
ok babai bros, byk tagged post aku tak buat lg ni
penat dorg igt kt aku aku tak buat pula
aku buatlah kali ni ya :) choww

No comments:

Post a Comment