Wednesday, December 15, 2010

Cuti Haihh Cuti

yo guys
apa khabar semua?
ya sbenarnya aku mls sgt nk update blog ni tp takpe
demi peminat peminat semua, aku tulislah jugak kan
tp jgn terharu
Terimalah, Travelog Cuti Seorang S-O-L-O
warghhahahaha


okeh, kat sini wa cita psl cuti dgn family je ah
citer dia cmni ...


stakat ni dh dua kali aku cuti dgn family pegi jauh
27-Nov-2010
mula mula pi penang
time tuh Kak Norina kawen *betul ke eja?
huahahaha so smua parking dekat Penang Royal Hotel
dasyat jugak lah kat situ
tinggi semacam, dhla aku gayat
huahahaha
so takde apa nk cter
kawen, ktorg tgok
lpas kawen habis ktorg balik huahahaha
cuma satu je, tukang nyanyi dekat team kompang haritu kurg sedap
huahahahaha


okeh
30-Nov-2010
ya harini ktorg sume gerak ke Terengganu
ikut apak aku pegi mancing
tdur atas houseboat apak aku jugak, Kelah Hunter Houseboat name dia
sedap en? huahahahaha
sbenarnya best jugak ah dduk dlm ni sminggu tanpa ada line dn internet
nsib baik aku bwk PSP dgn laptop ain skali
adalah movie sikit
pastu dpat mandi sungai tasik
fuhh airnya sejuk semacam udara dr peti ais 
nyaman dan tenang
dan aku jugak tak ikut apak aku mancing dlm jungle
malas, huahahahaha
ok dhla tuh
so ini dia pic shots utk kdua dua cuti aku ni 
zasssss :-
PENANG :






TERENGGANU, KENYIR:










No comments:

Post a Comment