Friday, December 31, 2010

Bday oooh Bday ~

halo
haha sorila sbenarnya aku tatau la apa aku nak cter kat entri ni
ok cmnilah aku pendekkan ya,


27 dec adalah hari bersejarah yang merupakan hari jadik aku
tp rahun 2010 ni haiyaa entahla
bosan la. dr pg smpai ptg duk umah tak celbrate
ibu ayah sibuk kerja, nak pindah rumah
takpelah, untuk aku jugak. mlm tu baruuuulah pegi smbut dekat secret recipe dekat ole ole
bolehlaaa tu


klau korang tanya brpe byk hadiah aku dh dpt
aku jwb, adelah dlm 1.. 2.. 5.. umm takde LANGSUNG lg. huahahahaha
hmm entahlah
sbenarnya aku sedih gak, rse nak nangis pun ada
tp aku kan gentleman, buatpe nak nangis nangis nih. tak cool
awek pun takde nak pujuk klau aku nangis pun. hahahaih
tak apalah, nak buat mcmne. aku pun dh besar, mana main hadiah sgt dah :')


haha tp takpe, harini- Khamis 30 dec aku dh daftar nk amek lesen. dlm sbulan lg dptlah kot.
yeay ! lpasni boleh lah aku merayau tp kena tggu ayah belikan motor lah dulu. pun bolehlah :D

No comments:

Post a Comment